sammanfattning utav dagen.

Ååååh guuud jag är helt slut!
Har slitit som ett djur med att det ska se snyggt ut här, men man ser knappt någon skillnad.
Nu ska jag välja vilka skor jag ska ha med mig, det är inte lätt, jag skulle ju gärna ha med mig alla..
Sen kläder för alla tillfällen, det är jätte svårt.
Dessutom så hade jag hoppats på att mina skor som mina underbara vänner beställt, hinner komma. Men de kommer säkerligen på torsdagen när vi åkt, suck !

Menmen, ja, vi har precis ätit mat, och nu kollar jag på en film och tänkte snart lägga mig.
Imorgon jobbar älskling halvdag och då blir det stall, slänga sopor, sy in min bikni och lite sånt där småttsom förhoppningsvis inte kommer att ta hela dagen.

Mer av mig får ni imorgon.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0