Regniga nyheter från Värmland.

Wiho, ni kanske tillochmed får två inläg utav mig idag !
Sitter och tjockar i mig chips och en liten burk med cola, ska uppdatera mig i bloggvärlden via en dator för andra gången på en vecka, det är ju faktiskt inte så mycket egentligen, fast.. jag tycker det är en evighet !

Emil är här med en bärbar dator och med mobilt internet, så jag fick låna den en stund och kolla min mail och fixa lite update, inatt åskade det som f*n, jag grät som en gris. Är ju livrädd som ni kanske vet?

Nu har jag precis spanat in Nellys stora rea som ska öppna snart, men man fåt ju förhandtitt om man har kampanjkoden, ni andra får det helt enkelt när vi har rensat klart;)
Hittade två klänningar, dock så hade de synliga dragkedjor, och så var det fel stl. Men de var billiga, och jag ville ha. Men jag ger det till någon annan istället, jag har ju massa klänningar.

Juste, om ni uppger koden: "solig" i kassan på Swefox så får ni 10% rabatt också.
Snäll jag är på sommaren:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0