Hel dag i stallet.

Vaknade vid sex idag, av att älskligen la ett täcke på mig, brukar inte vakna så lätt.
Men en timma senare lyckades jag somna om, och vaknade vid halv nio och stortjöt igen.
Då blev det att ringa Marcus och veta att han bara fanns där, och det gjorde han.
En sån tur man har !

Vid halv tio kom min mor och hämtade mig, skulle fixa staketet till hagen.
Men f*ttgubben hade såklart inte fixat det som det var sagt, så vi fick göra klart det.
idi*tgubbe!

Så gick nog två timmar i solen och drog nytt staket, ny tråd, grejade och fixade.
Nästa gång ska några stolpar ner i marken, lite tråd ska kapas och sådär.
förhoppningsvis så är hagen klar nästa vecka så de kan gå ute hela nätterna, litar dock inte på att det ska vara grindar så bilar kan passera, ogillas. Men antar att det bra är att ta det när det är någon annans mark.

Så efter det blev det puttes macka och Festis, ni vet väl alla vilken smak?
Den gamla vanliga kaktus-lime ;) I lööööve !

Sen fick vi se att det var dags att göra rent skullen på söndag, mamma jobbar ju natt och jag tror inte att Marcus hjälper mig, så fick ju göra det idag också.
Fan vad det dammade, men nu är det gjort iallafall.

Har ju hållt på helt dagen och ryggen har inte sagt ifrån(!)
Men känner nu att jag börjar bli stel, Marcus får knäcka lite i mig när han kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0