Har ont, för ont .

Vaknade upp med världens smärta i ryggen idag, känns hemskt.
Så fort jag rör mig vill jag kräkas för de gör så ont.
Kollar bloggshoppen och väntar på att de ska göra mindre ont.

Har ni något tips på vad man kan göra när man bara har så ont att man inte kan röra sig?
Vet ni något bra dataspel som man kan spela kanske?
Eller någon bra film? Någon bra sida med massor med reor på?


Ja ni fattar principen hoppas jag.
Har även luskat runt bland en del bloggar, och hittade verkligen ingen som var värd att följa, alla är faktiskt ganska tråkiga.
Än så länge.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Lägg en sån här rispåse som är som en kudde på ryggen. De hjälper lite grann men kanske inte helt. Ett tips bara.

2010-06-14 @ 17:18:37
URL: http://kajsaosterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0