Håller på att packa.

HAHAH, jag vet inte hur länge jag kommer att skratta åt patetiska människor?
Det är urkul!
Jag kanske ska göra en sån där "ilsken" lista igen om vad människor inte får göra, det hjälpte ju sist när jag skrattade såhär mycket. Nej, folk kanske tar åt sig?
Likabra att vara tyst.

Håller på att packa ner det sista nu, dock så vet jag inte hur många skor jag ska ha med mig, eller hur många jag behöver? Hm, jag vill ju egentligen ha med mig alla så jag inte får ångest, men hm.. Fan jag vet inte ! :O
Conversen ska med, mina vita textilskor och mina DC skor, det är de som är planerade, sen då ? :P

Gooosch, det är jobbigt och det finns nästan ingen plats kvar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0