Gårdagen.

Igår var vi hos mina föräldrar och grillade och tog några öl.
Men det var väl inte sådär jätte roligt, om jag ska vara ärlig. Och det ska jag ju vara, eller hur ?
Så funken kom och hämtade oss så hämtade vi den där förbannade j*vla f*tt buicken, j*vla k*k bil!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH !
Sen insåg folk att den faktiskt inte fungerar ett dugg, som jag insett första gången jag såg den.
Så vi hämtade impalan istället, Me like.

Men min filt var borta så jag frös massor, så vi åkte hem runt två kanske?

Nu har vi fräschat upp oss lite grann från gårdagen och ska åka in till stan med Runken och Sandra.
Så får vi se vad som händer sen.
Vad gjorde ni igår ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0