Fortfarande ont, vad är det för fel ?

Är helt slut i ögonen och i benen.
Inte alls mycket sömn när man har såhär ont i ryggen.
Vaknar tidigt, gråter och krälar.
Jag får liksom ingen ro, det gör så ont.
Jag undrar vad det är?

Iallafall så har vi varit i stallet med lille Julia, sen direkt till Marcus morbror och grilla.
Kassler och potatissallad, yummie. Dock åt jag lite för mycket och så skulle efterrätten ner, oh no!
Men den fick plats, jordglubbar, kladdkaka och grädde.
Och så några öl på det, sen gick vi hem, tog typ 40 minuter, men vad gör man med min rygg egentligen?
Så nu ska jag ta av mig, få hjälp att lägga mig.

Dessutom så duschade jag förut, så fort jag kom ut så slog jag ihop, min kropp orkade inte med smärtan, jag grät och grät.
Det gjorde så fruktansvärt ont.
Jag vill aldrig ja den smärtan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0