Dösnygga skor .

Vi har varit hos Marcus farmor och farfar och klippt gräset, eller Marcus gjorde det medans jag snuttade på cola och pratade telefoner med hans faster.
Nu funderar vi på att åka in till hamnen, men jag vet inte om det blir någonting.

Jag har inte kunnat ta av mig till bikini heller, inte tillräckligt varmt - det suger !
Jag är så äckligt vit fortfarande, det är jätte tråkigt.

Dessutom vill jag har ett par nya skor, jätte fina.
Så ni som inte köpt en 20 års present till mig vet vad ni ska köpa.


Kommentarer
Postat av: kajsa

var hitta du dom då?

2010-06-16 @ 22:19:39
URL: http://kajsaosterman.blogg.se/
Postat av: kajsa

Tänkte på inlägget du skrev (det finns en andledning) om de nu gällde dessa skor så kan du vara säker på att jag aldrig i hela mitt liv skulle kunna gå i dom. Pgn av min fot. Nu vet du iallafall. kramen

2010-06-18 @ 00:23:53
URL: http://kajsaosterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0