Min stora dag.

Varje kväll som jag ska sova så har reklamen för " Min stora dag " gått, och typ 9 av 10 gånger har jag börjat att gråta.
Jag mår så illa till mods att de stackars barnen inte hinner uppfylla sin dröm, att de aldrig får en chans.
Jag är inte den som mår dåligt över att se förödelse, svält eller sjukdommar.
Men när jag såg de små barnen, så kunde jag inte stå emot längre.
Likadant när de söta barnen sitter och dinglar med benen på sina stolar, varav en stol är tom.
Det får mig att vika mig.
Det är nog det som är meningen..


"Barns fantasi fungerar inte sämre för att kroppen gör det
Stiftelsen MinStoraDag hjälper svårt sjuka barn att förverkliga sina önskedrömmar."


Nu har jag skickat in pengar till dem via min mobil.
Gör det du med, det finns flera betalsätt.
Klicka på bilden så kommer du till deras sida i ett nytt fönster.


Här är deras förra video.


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg :)



sv. aah såg det, blev jätteglad haha :)

2010-07-15 @ 18:42:56
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0