Jag bestämmer !


Sommar - Behöver jag verkligen definera varför? Det är ju underbart !
Knäckemackor - UUUH i loooove ! Och så massa smör och ost på, guuud det är som godis.
Rikit glass - Ben and Jerrys, så jävla gott ! Chew Chew är min egen favorit :)

Badhus - Folk bajsar och kissar i poolerna, äckligt! Fattar inte hur man kan betala för att bada i skiten? Då tar jag hellre cykeln och trampar iväg en bit för att få riktig badkänsla.

Feta människor.. - ..Som inte inser att de verkligen är så stora, nu snackar vi inte lite överviktig, utan flera hundra kilos klossar, som envisas med att försöka dra in magen, ta kort uppifrån, se bra ut. Snälla skaffa ett gym kort och bosätt er där, please !

Kallt badvatten - U, så äckligt. Försökte bada idag, jo elle rhud 50 minus grader - trist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0