Sammafattning av fyra dagar.

WAOW ! Har det redan fått fyra dagar sen jag uppdaterade!
Tiden går så fort när man har saker att göra hela tiden.

Jag har jobbat nästan varje dag, tvättat, hälsat på hos folk, firat människor och såklart varit hos hästen.
Han har ett svullet ben så veterinären ska komma ut runt tre.

Sen har jag ett paket att hämta ut från Nelly, så får vi se hur saker och ting passar, annars blir det en retur.
Sitter och letar efter en jul/nyårsklänning.
Har en nästan perfekt i mitt huvud, men som vanligt så finns det aldrig.
Hittade en äckligt snygg på bronprix, meen.. den fanns såklart inte i min stl!
Det är så typiskt, sen så läste jag omdömmena och de sa att den var sjukt ful IRL, vilken tur tänkte jag, dock så hade den varit perfekt. Nej nu ska jag svulle pizza till frukost.
Sen bär det av mot Ica med cykeln, på oplogade vägen, bra.. NOT!

Sen ska jag köpa hårfärg och hämta ut min jacka, Jippey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0