På väg att bli frisk.

Jag har varit såpass sjuk att jag inte ens kunnat hänga med i min chokladkalender, vet ni hur det känns?
Förj*vligt, fast det känns bra nu när jag får extra många bitar *jippey!*

Idag känner jag mig ganska pigg, risken är att jag överanstränger mig då är ganska stor.
Det öser ner med snö här, och jag gick ut till tvättstugan för att nu har jag inte ett enda par med rena trosor, ganska nasty.
Den lilla vad såklart upptagen av någon fjolla som inte bokat, sånt blir jag galen på.
Den stora hade någon bokat from klockan 10, och jag var liksom där tio i tio.
Då blev jag lite irriterad så bokade tvättstugan mellan ett och fyra.
Måste verkligen tvätta nu, jobbade ju ganska mycket förra veckan, har förlorat ungefär 1500 för att varit sjuk dessa dagar, om inte mer, det är det nog. Men jag kör lite underslag, då blir man glad när lönen kommer.

Imorgon tänkte jag jobba, ska vara i köket då - gröt.
Inatt var det ganska bra, vaknade två gånger och ville dricka, men tog ingen alvedon.
Somnade så gott ändå, sen mellan fem och sex låg jag och hostade och kunde absolut inte somna om.
Så typiskt, men till slut så somnade jag om.
Skönt, nu kommer äntligen slemmet upp ur halsen när jag hostar. Jag kan prata nästan normalt.
Hurra!

Psst.. Om drygt en vecka är det julafton, vad har ni önskat er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0