Nu ska jag nörda.

Har jobbat sex timmar idag, har gått bra.
Stötte på den tjocka sura tanten, men hon vad glad - kändes skönt. Riktigt skönt.
Hon kanske gillar julen?
När jag skulle cykla hem så hade jag plogbilar överallt och inget ser de heller.
Riktigt läskigt.

Sen så stog en bil på andra gården (cyklar förbi typ 2 och på den tredje bor vi) i vägen  för mig, så hon fick kör iväg. Sen när jag ska cykla in på en liten väg som tar mig upp till husen, nej då körde en j*vla mupp in där såklart, så jag fick cykla runt allting och då åkte han, så j*vla normalt.
Guud vad jag svor.

Fick nya tider idag, blir inget över nyår. Men jul iallafall, känns skönt att veta att man ska vara hemma med sin underbaraste. Mmm!

Ikväll är det tacokväll hemma hos mami och papi.
Imorgon ska älskling iväg på en värmlandstripp och jag stannar nog hemma. Tror jag.
Eller jag vet inte, får se vad det är för väder.

Sen är jag nästan frisk, hostar bara.
Nu ska jag nörda N64.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0