J*vla NELLY!

Snacka om irriterande.
Jag skickade ju tillbaka mina Rimini, 38 för att de var för små.
Så såg jag att de fått in 39 och blev lovad att byta, de skulle hålla en sko till mig alltså.
Nu fick jag ett mail från Klarna som säger att jag ska få tillbaka pengarna, jag mailade naturligtvis Nelly och nu försöker de sticka under stolen med att hjälpa mig.

Jag framtog bevisen som sa att någon på deras företag hade lovat att hålla ett par åt mig.
Då blv det andra bullar, då la hon in 39 kronor på mitt Nelly konto så jag får fraktfritt nästa beställning.
Men är du rolig eller?
Tror ni att 39 kronor är plåster på såren för att man blir dålig behandlat av ett företag?
Fyfan!

Sen säger hon nu att jag ska KÖPA ett par nya, ett par likadana.
Jag svarade att jag inte hittade dem och då fick jag till svar att de fanns i 38.
Men hallå!
Jag skickade ju förfan tillbaka en 38 för att byta med en annan stl.
Dessutom var hon inge vidare trevlig.
Kan lägga upp konversationen här sen.
Faan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0