Jösses !

Jag har lyckats skurit mig på två ställen idag, himla lyckat. Right?
Ena i högerhanden på handflatan, gärna på ett paket skivad ost, himla roligt. Gjorde sjukt ont.
Andra vet jag hlt ärligt inte vad jag skurit mig på, men blev ganska djupt så jag kan inte skriva med långfingret på vänster handen.

Idag hade jag gröt turen själv, dock så hjälpte Siwan mig då jag inte riktigt förstod vissa saker, men det är väl sånt som fastnar till slut, I hope.

Jobbar till fyra igår, cyklade hem, sen åkte vi iväg och handlade, kollade glee och åt pannkakor hos Marcus farmor och farfar, mys!

Och idag slutade jag halv två, så jobbade bara sex timmar idag, ganska skönt. då jag var riktigt trött i morse, trodde nästan att jag skulle somna om.

Ska även jobba jul och nyår, så man får in lite pengar iallafall, känns toppen!
Verkligen urskönt att man fått en tjänst, bara att visa fossingarna så kanske man blir fast?
Vem vet, det är bara att hoppas.

Nu ska jag kolla på ung och bortskämd och läsa reklam.

Sen när älsklingen slutar så blir det att kolla hästen, kanske byta täcke på honom.
Lämna tillbaka jackan till mamma, beställde ju en i typ oktober, men fick den nu. Den var perfekt i armarna men resten av kroppen såg helt sjuk ut! Så had ejag valt en mindre stl så hade den blivit för kort i ärmarna.
Tog liksom en M i tron om att jag skulle kunna ha en tröja under, men nej - jag skulle kunnat haft minst femton tröjor under. Och så tjock är jag ju inte riktigt än, usch. Synd om dem som verkligen är det.
Och själva kroppen på jackan måste minst ha varit en L-XL! på stl M liksom, jag skulle fan ha tagit en xxs-xs som jag tänkte, fast då hade jag väl inte fått i armarna.. hm, problem.

Iallafall, sen kanske vi svänger förbi Ola och Helene och hämtar Älsklignens Julklapp, vi får se.

Jobbar imorgon också, har gröten + varorna då. Får en beställning från Servera också, ja jösses!
Måste komma ihåg att tempa varorna då också.
Jobbar bara sex timmar imorgon också.
Sen på Lördag jobbar jag åtta timmar, fast i Disken. 8-16:45
Har jag tur så kanske älsklingen kan köra mig *blink*

Nej, mer av mig får ni någon annan gång!

Ang rubriken.. Jösses är någonting jag börjat säga all the time. Thats sucks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0