Gröten är varm.

Slutade halv två idag, så jobbade bara sex timmar.
Så himla skönt!
Var nere på teamsportia och kollade jacka, men det fanns ingen somvanligt.
Var inne på intersport igår, fanns ingen där heller, elle rjo. En för 3500, men den var jag inte så sugen på när jag sett prislappen. Kanske någon annan gång.


King låg ner igår, jag fick inte upp honom.
Trodde han skulle dö, sen hämtade jag grimman och drog upp honom.
Så jag tog in honom istallet, tempa och kolla.
Nej då var han helt nollställd, hur bra som helst.
Det var konstigt och benet är bra igen!
så himla skönt.

Jag brände mig på gröt h*lvetet idag, så fick gå med isbandage i typ 4a timmar.
Men nu är det bra.

Ska sluta skriva osammanhängande och ointressanta saker.. Eller förresten, nej det är min blogg - mina regler.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0