Grötarm.

Jag har träningsvärk i min underarm, men vad fasiken har jag gjort? Funderar på om det är "gröt armen"
Man måste ju både veva och lyfta ganska tungt med en arm.
Kanske är därför.
Juste jag fixade även en blogg till Julia, älsklingens kusin.
Så himla söt!
Här hittar ni henne: http://Gosbubblan.blogg.se
Försökte hitta en snygg design åt henne, hittade två och en som jag blev jätte avis på.
Men jag fick inte in den då det var något fel i den.
Så mailade supporten så får vi se.

Sen mailade klarna mig också, nu vill de betala tillbaka pengar till mig.
För jag skickat tillbaka ett par skor som jag ville BYTA, inte få pengarna tillbaka.
Suck, ingenting kan man få rätt.

Älsklingen åkte till värmland i morse och kommer förhoppningsvis hem ikväll, alltså om det inte händer honom något.
Så om det blir lite bättre väder så åker jag ut till King och myser lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0