Bullar är gott.

Så snöar det igen, jag ska snart gå ner och hämta tvätten.
Jag ser knappt ut för det har fastnat så mycket snö på rutorna, jag är livrädd att all den fina snön ska smälta bort.
Jag älskar snö, och det är det inte många som gör.
(Vad jag förstått via facebook ;)

ÅÅÅH, äntligen! nu plogar dem parkeringen, den har varit full med snö, säkert 2-3 dm!
Och nu kommer de, har varit orolig att älsklingen inte kommer in med sin bil, den är lite för låg.
Men vaf*n nu åkte plogisen? Han plogade ju bara lite, hallå?
Älsklingen kom in iallafall, äter lite bullar som jag bakade häromdagen, åt för lite till lunch.
Så bullar är gött.


Kommentarer
Postat av: emeliiens

gillar också snön :)

2010-12-04 @ 22:16:09
URL: http://emeliiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0