Jag bestämmer.


Köra bil - iiih, jag älskar att köra bil. Jag har inte mycket mer att säga om det, mer än att jag gillar det.


Snygga naglar - Målade, filade, formade, ja allt är snyggt typ, bara de är iordninggjorda och rena.
Det är så äckligt med skitiga naglar, det är ett big NO NO.

Depend  - Inte bara bra nagellack till ett billigt pris, utan mängder med olika produkter, alltfrån filar till hårfärg.


Justin biber lovers - Nej, nu kommer aldrig att bli tillsammans med honom så slopa allt bloggande om hur snygg han är, om hur mycket ni "älskar" honom, och allt där till. Snälla ta bort honom ur eran header också, och kalla er inte Miss Bieber heller..

Sk fotobloggar - Heeej, jag har en systemkamera, och tar kort - jag är en proffsfotograf nu va?
NEEEEJ DET ÄR DU INTE ! Lägg ner med att kalla er fotobloggar och proffsfotografer, det är så irriterande.

Mediah*ror - Trött på att alla vill synas och höras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0