Jag bestämmer.

Gjorde nya Iconer, de blev inte så bra men de får duga än så länge.
Bättre än de förra. Men är fortfarande mest nöjd med mina första :P


Min besökare - Underbara och de börjar bli många nu, så roligt :)
Och massa snälla människor som tar sig tid att kommentera, hjärta på er !

Nelly.Com - Guuud - jag älskar! Oftast dyrt, men när det är rea, aah jag älskar det, frifrakt, rabatter och billiga plagg. Kan man avguda det mer? Och det är inte det bästa, utan det är att de har en superbra kundservice och supersnabb leverans. Båda gångerna så har jag fått mina grejer en dag efter! Underbart eller hur ?

Kräftor - Jag vill ha det nu ! Jag älskar kräftor och snart är det dags :)
 

Hotmails nya design - Vet inte om alla fått den ännu ? Tyckte den förra var så enkel och bra, den är krånglig och laggar all the time.

Bloggbråket Amir-Lolad - Fruktansvärt uttjatat, trist och barnsligt. Jag står helt på Lolad's sida, faktiskt. Amir beter sig som en barnunge.

Folk som tror - Ja, folk som lägger sig i, som tror de vet bäst, ex:" Aaah men baah, det var du"
Hallå? Vad har jag gjort nu då? Får man inte ens andas, försvara sig eller ens leva?
Snälla, utrota er själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0