Jag bestämmer.


Bra musik - Underbart, jag kan lyssna i flera, flera timmar.
Tröttnar typ aldrig, dessutom är spotify ganska bra, dock så hatar jag när det laggar som fääään.

Kilklackar - Det är liksom det nya svart, om ni fattar var jag menar? Jag gillar det skarpt, dessutom döenkelt att gå i, tex dessa sötnosar, jag skulle nästan dö för dem, så sjukt snygga.


Någon som har ett par sådana över? Har stl 38.

Ost - Jag älskar ost, det är bland det bästa jag vet, så sjukt gott. Älskar att ha en hushållsost bredvid mig, sen en öl i andra handen och ligga i älsklingens knä - goooott !
Yum yum yum !



Wanabees - Jag är så sjukt trött på sånna människor, varför inte vara sig själv? Duger inte det? Är ni så sjukt missnöjda med er själva så att ni måste vara som andra? Snälla, kan ni inte bara vara er själva?
Jag lovar att ni klarra er bättre på det, än någon annan.
Jag menar, ni ska ju ändå dö eran egen död och ingen annans, så ni kan lika gärna leva erat eget liv.

De som söker vänner via annonser - Men hoho? Jag försöker sälja prylar, inte vara era vänner. Då kan ni väl kommentare någon annanstans? Eller, blir pissirriterad på folk som man skriver mer flera gånger, sen helt plötsligt slutar de skriva, eller så säger de efter 10 mail - nej jag är inte intresserad - gosh, människa !

Bloggtorka - Ja, och det gäller inte bara min, rätt många som skriver trista bloggar, jag är säkert en av dem, vad vet jag, och just nu har jag bloggtorka.

Strumpbyxor - De suger, de går sönder. Ni skulle sett mina i lördags, de var bara att slänga direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0