Jag bestämmer .


 ♥ Bloggshoppen - I like it, man hittar billiga saker, oanvända eller i fint skick, det är väl underbart. Tycker ni inte det? Jag tycker det är underbart, synd bara att frakten drar iväg.

Second hand / loppis - I LOOOOOOOOVE, det är det bästa jag vet, gå och strosa, hitta något fynd. Det är så kul att hitta gamla saker som man knappt kommer ihåg att man en gång önskat sig.

Lantchips - Mmm, yummie, finns det något bättre att mysa ner sig i soffan med den bästa i världen + en påse chips? Skulle inte tro det, det tar faktiskt priset




Snö - Alla vet hur mycket jag faktiskt älskar snön, men nu är det bra. På riktigt, jag är inte den som brukar få nog utav snön, men nu är den snart maj, bilarna ska komma fram, gräset ska vara grönt och himlen blå. Men just nu vräker det verkligen ner, det är inte alls roligt. Så diss på det vädergudar !

Csn - Det måste jag göra, nu har de stängt av mina pengar. Helt. Det suger.

Folk som tror sig själva - Det är en sak jag inte tål. De tror sig verkligen vara så rika,snyga och överklass. Men de är dem inte, Trash är vad de är, faktiskt. Det är patetiskt och äckligt.
USCH !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0