Ingen är perfekt, inte ens jag .

Den brutala sanningen, skämt åsido !
De flesta som ser mig tycker faktiskt att jag är perfekt, eller inte långt ifrån. Och nu tänkte jag berätta mina dåliga sidor, som jag antingen avskyr - eller har problem med .

  • Min riktiga hårfärg, den är hemsk - råttfärgad, och tro mig det är inte billigt och defenitivt inte bra att färga håret minst en gång i månaden.
  • Mina höftben, vet ni hur svårt det är att hitta en par byxor som passar i höfterna,längden,vaderna och låren när inte höfterna är som de ska?
  • Mina tänder - euw ! Den ena framtanden har gått av + att de är för långa. Min underkäke, ja ni ser väl själva? Tandläkaren vägrar tandställning på mig, för att det saknas typ en milimeter, för att jag ska få en via dem. Annars får jag hosta upp typ 60 tusen, nejtack !
  • Min hy i pannan. Mycket riktigt, jag ogillar min hy i pannan starkt. Min hy förövrigt är väldigt torr, eftersom jag har en sjukdom som gör att huden är väldigt torr. Jag använder olika salvor och hudlotion för att det ska bli bättre, men det finns ingenting som faller min panna i smaken, antingen för fet eller för soft - DÅLIGT !
  • Min näsa, haha, ja har ni sett hur den ser ut ? Jag hade en jätte fin näsa förut, men jag var full och slog näsan i en fönsterbräda av marmor - Någonting jag ångrar idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0