Jag bestämmer !

 

♥ - Att jag börjar begripa Blogg.se och jag hissar alla som hjälpt mig med det, tusen tack !

♥ - Att jag börjat komma igång med bloggandet igen, det gillar vi. Eller hur ?

♥ - Over knee, behöver jag säga mer? Alla vet vad klackar gör för dina ben - ohlala ;)

 


↓ - Löshår, helt ärligt så verkar folk här inte ha råd att fixa det ordentligt, de klipper upp det och sedan slänger i några slingor, det är inte snyggt. Inte alls faktiskt .
Så ska ni ha löshår, snälla fixa till det så det blir snyggt !

↓ - Kissie, faktiskt så måste jag dissa henne. Hon måste verkligen göra så många retuscheringar med sin kropp, som hon säger sig vara nöjd med. Det är antingen eller, eller så vet hon att hon faktiskt har fett på kroppen, gör flera missar med flit och får mer publicitet . För all publicitet är bra publicitet, right ?

↓ - Småfjortisarna som hänger utanför donken på kvällarna, tror de är skit häftiga och dricker 2,8or. Så coolt !


Kommentarer
Postat av: jess

jaa fy faan för löshår...

2010-04-15 @ 13:55:47
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0