Update på Bloppis på väg !

Nu är vi äntligen hemma, jag håller på att fotar grejer som jag ska lägga upp i bloppisen.
Har precis hämtat lite grejer hos mamma som jag ska lägga upp, lite skor och sådär.
Har även tvättstugan och älskling slutade tidigare idag, skönt att få vara med honom.

Vi har varit på loppis, men det fanns verkligen ingenting, sen mot Noshame för att köpa en tröja åt Julia, jag blev riktigt avis, den var skitsnygg !
Sen blev det stallet, där Emma befann sig, Kings gamla medryttare you know? Som hoppade av för att jag körde med henne, vad förväntar hon sig? Att jag låter min häst behandlas hursomhelst av någon som inte betalar en spänn. Människan ska ju bara vara glad. Men skitsamma, det är över nu :)

Hah, kollar på American funniest homevideos samtidigt, de körde rodeo på häst och ko, men jag säger skyll sig själv, man sätter inte den där remmen där för att vara schysst. Idioter.

Ja, sen åkte jag till mamma för att se om någon hade skickat någonting ännu, men de hade de inte. Så jag får vänta lite till. ÅÅÅ :(


Kommentarer
Postat av: Malin

Hon behandla inte King hursomhelst!

Hon var duktig på han.

2010-04-29 @ 14:32:56
URL: http://malinwennberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0