Tacos, perfekt fredagsmys .

Nu har vi precis käkat tacos, och kollat på en film, fredagsmys helt enkelt :)
Var hos hästen och handlade lite också, juste jag vann ju en tävling från bellatyrashow också (tror jag, för det var från deras reklam i början) . Så fick lite prylar, mycket kul .
Jag som aldrig vinner någonting, så kollad ejag mailen och vips, där fanns ett grattis mail - så hämtade allt idag. Gulligt packat och allting, kan lägga upp bilder imorgon om ni vill ?

Nu ska vi nog plocka undan maten och kanske lägga oss i sängen och bara mysa, vad sägs om det ?
Imorgon blir det att åka impala om vädret tillåter, tänkte smygtitta på smhi, så får vi se.
Nu ska jag pussa lite på min underbara älskling .

Puss och hoppas ni får en fin fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0