Nu ska jag ägna ensamheten åt mig själv.

Imorgon är det cruising och vi har precis fått tag i lågnivå kablar så vi får igång sterion.
Imorgon kommer mina nya skor som jag inte ens hunnit gå in(!)
Fatta hur ont jag kommer att ha. Euu.
Så idag ska jag ta hand om mig själv, måla naglarna, duscha, raka benen, fixa ögonbrynen, osv.
Kanske börja tupera ett och annat också, dock inte så mycket. Gillar inte samma fluff som jag hade förut.
Nope, imorgon blir det nog en volymiserad look med några korkskruvar och en Cat, vad sägs om det?
Sen Marcus tycker att jag ska ha mina vit/röda skjorta imorgon och mina höga midjeshorts, så det blir nog så. Vi får helt enkelt se.
Ååååh gud vad jag längtar, jag kommer nog inte kunna sova. Blir som ett litet barn innan julafton :P

Så ingen alkohol idag, so last year att vara odrägligt full på valborg, sen däcka? Wtf, har man ingen självrespekt ?
Ååh, jag har aldrig däckat, vad jag vet - kanske om jag varit piss trött, men då har jag tagit av mig innan.
Ta hand om er nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0