Jag bestämmer .



♥ - Att jag slutat Röka - Det är bra, men klarar jag av att hålla det tror ni?

♥ - Ärliga människor - Yeep, jag har varit rädd varje gång jag skickar pengar med posten. Att pengarna kanske inte ska komma fram, kanske blir blåst, eller så skiter de totalt i mig och hänvisar mig till annan adress.
Men ingen skada skedd hitils :)

♥ - Nya kläder - ÅÅÅH jag älskar, bara älskar älskar älskar, ååååh :D



- Nätbutiker - I know, jag har sagt att det bara blir nätbutiker för mig, de senaste gångerna har de inte kommit i tid, de kan inte svara inom servicen, de hjälper inte till, och de har utsålda varor kvar - som sägs att de kanske inte kommer in igen, ååh. Trött man blir .

- Veterinärer - Tyvärr, ni räddar många, men ni gör faktiskt illa flera. Ni låter djur lida i onödan, ni drar ut på det intill det sista, ni ställer olika diagnoser, ni gör tamefan det omöjligt för en att ta beslut.
Min häst är sjuk, behöver hjälp nu, säger att han ska göra de och de, när man väl gör det så klarar han det inte.
Idioter, fan vad jag hatar er.

- Tråkigt väder - Åååh, nu ska det vara sommar och inte snöa eller regna, solen kom fram nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0