Ingenting är som du tror .

Bara för att man är störst så betyder det inte att man först med någonting. Absolut inte. Jag ville fixa min näsa när den gick sönder för några år sedan, brösten ville jag fixa för ungefär fyra år sedan - så det jag vill göra har absolut ingenting med Pissie att göra.
Men vad är det jag gör ? Jag behöver inte försvara mig mot någon som inte har en aning om vad den prata om.
Och det där med att jag är skyldig dig pengar, BULLSHIT, av mig får du inte ett öre.
Du tror att allting kretsar omkring dig och din li.. förlåt groteskt stora kropp. Men det gör den inte, förlåt men det är den bittra sanningen. Juste, vill mina söta bloggläsare kanske läsa hennes blogg också? Så ni kan följa detta drama .
Haha, alla vet att jag är en riktig drama queen, här har ni, läs och njut !


Kommentarer
Postat av: Velonka

hahahaha,men Tillan...länken funkade inte.;-)

2010-04-22 @ 13:51:05
URL: http://forjavlafantasilos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0