Hos älsklingens föräldrar .

Nu sitter jag hos Marcus föräldrar och ska äta, marcus bad mig att kolla på internetet eftersom det inte funkade för has pappa, och jag kopplade in dosan och allt fungerade som vanligt, det känns som att jag har magic hands när det gäller den här dator och detta internet, det är grymt ! Eller jag är, woho !
Gud vilken rolig diskussion alla har här, riktigt kul att lyssna på.
Jag la mig direkt i soffan när jag kom hit och höll på att somna i älsklingens knä, det var väldigt skönt.
Sitter och kollar på en sjuk film som de spelat in, hel störd.

Nej, nu har jag faktiskt inte mycket mer att blogga om, vad vill ni läsa om när det gäller mig ?

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0