Hej Copycat .

Hej, jag tycker det är extremt kul att du faktiskt tar åt dig utav allt jag skriver, det är roligt. Och om du kollar vem som skrev inlägget först mellan mig och Kissie så kan du ju sedan skriva vem som härmar vem .
Jag har faktiskt inget mer att säga dig, mer än att jag trodde att du förändrat dig som du sa, men du är precis likadan och precis lika missnöjd, du är inte nöjd med dig själv. Det vet du också, du försöker bara vara perfekt utåt, men ingen är det - inte ens jag . Och om du nu tycker att Pissie är perfekt, ja - då är det väl himla konstigt att retucherar sig själv? Att hon har väääärldens löshår? Att hon är en riktig copy-cay? Att hon ljuger om precis allt? säkerligen 80% av allt som skrivs om henne är negativt, så jag tror att ganska många har förstått principen. Eller, du . Ni har ju faktiskt en likhet - ni är mytomaner så det skriker om det - ni ljuger så ni tror er själva, det är tugnt. Men du växer säkert upp någon gång.
Och vad ska du säga till försvar? Att jag är så smal, har en krokig näsa, små bröst? Att jag inte har ett jobb, vad ska du säga nu som ingen redan vet om mig OCH som jag skrivit själv. Hoppas du kommer på någonting bra nu gumman !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0