Gör som jag .

Nu har jag bestämt mig, och jag tycker att du ska göra detsamma.
Förstår du vad jag pratar om? Njae, det är inte lätt. Idag ska bli min första rökfria dag, just nu har jag varit utan i tre timmar, inte mycket men det är en början. Och det suger, suger så jäkla mycket. Jag moffar godis men det hjälper inte, jag är fast i skiten antar jag.
Men nu gör jag revolt mot nikotinet.
Marcus, älskling springer runt och lallar medans jag bestämde mig för att sätta mig vid datorn och försöka slappna av. Nu fick jag höra att jag skulle gå upp i vikt om jag fortsatte såhär, nu är jag rädd - jag vill inte sluta röka längre. Jag vill inte gå upp ett kilo till, snarare ner.
Nu ska jag ta en till chokladbit och läsa lite grejer. Jag kanske inte kommer att kunna blogga så mycket nu, sitter hos Marcus föräldrar, tänkt att vi ska äta här.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0