Ett simpelt inlägg via datorn .

Jag ahr bestämt mig för att jag fortfarande inte är helt nöjd på fronten med min blogg, och jag är inte alls nöjd med blogg.se i huvudtaget, jag ger snart upp. Jag har aldrig varit så dålig på att blogga som jag är här, det är inte alls kul. Funderar på att nöjda mig med min fula design på blogspot.com, men blogga bra, istället för att ha en fin design och en dålig blogg, vilket föredrar ni ?

Jag behöver faktiskt lite hjälp, jag vet inte alls vad ni vill läsa om eller någonting, vad skulle ni tycka var intressant ?

Puss på er !

Kommentarer
Postat av: GirlOnTheMove

Tycker du ska göra både=)

2010-04-08 @ 03:38:22
URL: http://Tumvante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0