Du måste städa nu Tillan !

Imorgon kommer det nya skor, WIHOOO. Vet dock inte hur de ser ut ännu.
Ska bli spännande.
Istället för att sitta här så borde jag storstäda, Jocke kommer imorgon.
Visserligen skulle de skruva hela kvällen förmodligen, men då ska jag ta hand om mig själv.
Hade jag tänkt, duscha, tvätta håret, raka benen, noppa ögonbrynen. Ja ni vet tjejgrejer ?
Funderar på att sälja mina underbara converseklackar, eller ja, kilklackar. Jag älskar dem, men jag har bara använt dem en gång, och jag får så fruktansvärt ont av dem. Men de är så jäkla fina.
Åååh gud ja.
Ja, buicken gick igenom idag, det var ju roligt. Inte för att jag känner mig överlycklig eller så, men ändå.
Får vi hoppas att jag kan stå emot alla cigg på lördag också, jag tror inte att jag fixar det faktiskt, tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0